2022’de 3 milyon kişiye kanser taraması yapıldı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 2022'de 3 milyon kişiye kanser taraması yapıldığını duyurdu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından 2022 yılına ilişkin kanser taramasına ilişkin sayıları paylaştı.
Bakan Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezi ile aile hekimlerince yapılan taramaların yaklaşık 800 bininin meme, 1,2 milyonunun kalınbağırsak, 700 bininin ise rahim ağzı kanseri taraması olduğunu belirterek, taramalarda tanı konanların tedavisinin başlatıldığını açıkladı.
https://twitter.com/drfahrettinkoca/status/1615981886509142017
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Pazarcık Meslek Yüksekokulu'nda Mezuniyet Heyecanı
- Alaeddin Özdenören, Vefatının Yıl Dönümünde Eserleriyle Yad Edilecek
- Büyükşehir’den Türkoğlu Beyoğlu’nda Yaya Konforunu Artıracak Yatırım
- Büyükşehir, Aslanbey Mahallesi’nde Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’den Yeni Haftada 17 Farklı Noktada Asfalt Serimi
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.