Afet bölgesine personel desteği sürüyor

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi ESKİ Genel Müdürlüğü afet bölgesine insani yardım, araç gereç ve ekipman desteğini sürdürürken teknik bir ekip daha bölgeye gitti.
Kahramanmaraş’ta meydana gelen ve büyük yıkıma yol açan deprem sonrası acil durum çalışmalarına devam eden Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, afet bölgesine insani malzemelerin yanı sıra uzman personel, araç gereç ve ekipman desteği sağlamaya devam ediyor.
Büyükşehir Belediyesi ESKİ Genel Müdürlüğü, bölgede görev yapmak üzere 10 personelden oluşan bir ekibi daha Kahramanmaraş ve Malatya’ya gönderdi. Ekipler bölgede altyapı ve suya erişim konusunda devam eden çalışmalar ile bölgede acil çözülmesi gereken sorunlar konusunda faaliyet gösterecekler.
Büyükşehir Belediyesi’nin Kahramanmaraş, Hatay, Gaziantep, Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Malatya, Adıyaman olmak üzere depremden ağır hasar illerde destek çalışmaları devam edecek.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.