AK Partili Mehmet Özhaseki Kahramanmaraş'ta

Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Mehmet Özhaseki, bir dizi ziyaretlerde bulunmak üzere Kahramanmaraş'a geldi.
İlk olarak Kahramanmaraş Valisi Ömer Faruk Coşkun'u makamında ziyaret eden Mehmet Özhaseki, ardından Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesini ziyaret ederek Belediye Başkanı Hayrettin Güngör'den yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Yerel Yönetimler Başkanı Özhaseki, ziyaretler sırasında yaptığı açıklamada; "Ben dün buraya geldiğimde gecenin birinde Cumhurbaşkanımızı aradığımda özel kalemi yanındaydı ve çalışıyordu. Elhamdülillah çalışkan bir Cumhurbaşkanımız var ve bizler de o Cumhurbaşkanının ekibiyiz. Belediyecilikte istişare etmek, bu konuda birlikte akıl yürütmek esastır. Kahramanmaraş'ta güzel işler oluyor bizler de katkıda bulunabilirsek mutlu olacağız. Biz buraya ders çalışmaya geldik. Neler yapabiliriz onu konuşmaya geldik” dedi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.