Akaryakıt istasyonlarının tüketimine dijital takip

2025 yılında devreye girecek Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi ile akaryakıt tüketimi dijital olarak takip edilebilecek.
2025 yılında devreye girecek Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi ile akaryakıt tüketimi dijital olarak takip edilebilecek.
ANKARA (İGFA) - Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi ile ilgili detayı Hazine ve Maliye Bakanı Maliye Şimşek, sosyal medya hesabından paylaştı.
Bakan Şimşek, 2025 yılı başında devreye alınacak Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi ile akaryakıt tüketimi dijital olarak takip edilebileceğini duyurdu.
Bu sistem sayesinde ticari taşıtlarda zorunlu, bireysel taşıtlarda ilk etapta isteğe bağlı olacak sistemle akaryakıt istasyonlarındaki vergi kaybının önlenmesi ve kayıt dışılığın azaltılmasının sağlanacağı kaydedildi.
Bakan Şimşek, söz konusu paylaşımında, "Hedefimiz genel vergi oranlarını artırmadan, kayıt dışılığı azaltmak ve harcama kesintileriyle birlikte mali disiplinimizi daha da güçlendirmektir. Vergide adalet ve etkinliği artıracak çalışmalarımıza devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.