Bakan Koca’dan maske açıklaması: Hastaneler hariç...

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, COVID-19 vaka sayılarının art arda üç gündür binin altında seyretmesi üzerine, hastaneler hariç maskenin mecburi olmaktan çıktığını açıkladı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, COVID-19 vaka sayılarının art arda üç gündür binin altında seyretmesi üzerine, hastaneler hariç maskenin mecburi olmaktan çıktığını açıkladı.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, vaka sayılarının arka arkaya üç gün binin altında gerçekleştiğini anımsattı.
Bakan Koca, "Toplu taşıma araçlarında maskeleri istersek çıkarabiliriz. Yol maskesiz daha kısa! Hastaneler hariç, maske mecburi olmaktan çıktı. Fakat bunca tecrübeden sonra, başta toplu taşıma araçları olmak üzere, kalabalık kapalı alanlar için maskemizi yanımıza alabiliriz" açıklamasında bulundu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir, Aslanbey Mahallesi’nde Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’den Yeni Haftada 17 Farklı Noktada Asfalt Serimi
- Büyükşehir’den Azerbaycan Mahallesi’nde Asfalt Çalışması
- Sürücülerin Dikkatine! Azerbaycan Bulvarı’nda Altyapı Çalışması Başladı
- Kahramanmaraşlı dağcılara müjde Döngel tırmanış rotası başlıyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.