Başkan Bayraktar'dan Gazeteciler Günü Mesajı

Başkan Bayraktar 21 Ekim Dünya Gazeteciler Gününü kutladı.
Tütüncü AVM Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Bayraktar mesajında şu ifadelere yer verdi: "Demokrasinin vazgeçilmez unsurlarından ve temel taşlarından biri olan basın; düşünce ve haber alma özgürlüğümüzü sağlayan etkili araçlardan biridir.Ülkemizin bekası için halkımızın daha güçlü bir şekilde kenetlenmesinde büyük emek harcayan gazetecilerimizin hakkı büyüktür. Başta Kahramanmaraş medyası olmak üzere tüm gazetecilerin 21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum."
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- KMTSO Başkanı Buluntu: “Kahramanmaraş’ı Güçlü Yarınlara Taşıyacağız”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.