Başkan Güngör Genç Girişimcilerle Buluştu

TOBB Kahramanmaraş Genç Girişimciler Kurulu’nun düzenlediği iftara katılan Başkan Güngör, “Geçtiğimiz iki yıl da salgın nedeniyle iftarlarda vatandaşlarımızla bir araya gelemedik ancak çok şükür bu yıl Ramazan’ın bereketinden hep birlikte faydalanıyoruz. Bugün de burada genç kardeşlerimizle bir araya geldik. Son derece anlamlı olan bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, TOBB Kahramanmaraş Genç Girişimciler Kurulu’nun düzenlediği iftar programında gençlerle bir araya geldi. Programda Başkan Güngör’ün yanı sıra Vali Ömer Faruk Coşkun, İl Emniyet Müdürü Salim Cebeloğlu, Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şahin Balcıoğlu ile çok sayıda genç yer aldı. İftar programında konuşan Başkan Güngör, “Geçtiğimiz iki yıl da salgın nedeniyle iftarlarda vatandaşlarımızla bir araya gelemedik ancak çok şükür bu yıl Ramazan’ın bereketinden hep birlikte faydalanıyoruz. Bugün de burada genç kardeşlerimizle bir araya geldik. Genç girişimcilerimizin dinamizmi, deneyimli girişimcilerimizin tecrübeleriyle birleşince şehrimiz ve ülkemiz açısından çok olumlu bir sinerji ortaya çıkarıyor. Son derece anlamlı olan bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.