Bayram Süresince 18 Bin 900 Kişi Ücretsiz Yolculuk Yaptı

Kurban Bayramı boyunca şehir içi ücretsiz toplu taşıma hizmeti sunan Büyükşehir Belediyesi otobüslerine 18 bin 900 biniş gerçekleştirildi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı süresince vatandaşların ulaşım ihtiyaçlarını kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiği ücretsiz toplu taşıma uygulamasıyla önemli bir hizmete daha imza attı. Bayram boyunca şehir içi ulaşımda vatandaşlara ekonomik ve konforlu bir alternatif sunan uygulama, yoğun ilgi gördü. Büyükşehir Belediyesi tarafından alınan karar doğrultusunda, 27, 28,29 ve 30 Mayıs tarihleri arasında belediye otobüsleri ücretsiz bir şekilde hizmet verdi. 4 gün boyunca sürdürülen uygulama boyunca belediye otobüslerine toplam 18 bin 900 biniş gerçekleşti. Özellikle bayramın ilk günlerinde toplu taşıma kullanımında belirgin bir artış yaşanırken, vatandaşların özel araç yerine toplu taşımayı tercih etmesi şehir içi ulaşımın daha akıcı hale gelmesine katkı sağladı. Böylece hem trafik yoğunluğu azaldı hem de ulaşım ağındaki verimlilik arttı. Kurban Bayramı boyunca sunulan ücretsiz toplu taşıma hizmeti, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Vatandaşlar, sunulan ulaşım kolaylığının çok kıymetli olduğunu belirterek, Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e teşekkür etti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir, Bulutoğlu’nun 4 Kilometrelik Ana Yolunu Sıcak Asfaltla Buluşturuyor
- Şehrin Ulaşım Geleceği UKOME Toplantısında Ele Alındı
- Onikişubat Belediyesi’nin ‘Minik Kalpler Yaz Okulu’nda kuralar çekildi
- Başkan Görgel, Bakan Güler’i Makamında Ağırladı
- Büyükşehir’den Andırın Kırsalına Güç Katacak Yeni Köprü Yatırımı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.