Büyükşehir’den Sürücülere Kış Lastiği Uyarısı!

Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi, yük ve yolcu taşımacılığı yapan ticari araçlar için 1 Aralık Cuma günü başlayacak zorunlu kış lastiği uygulamasına karşı sürücüleri uyardı.
Şehrin imarı ve inşası noktasında tüm alanlarda çalışmalarını hummalı bir şekilde sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, kış hazırlıklarını da tamamladı. Tüm araç, ekipman ve personeliyle olumsuz hava koşullarına hazırlıklı olan Büyükşehir Belediyesi, yük ve yolcu taşımacılığı yapan ticari araçlar için 1 Aralık Cuma günü başlayacak zorunlu kış lastiği uygulamasına karşı da sürücüleri uyardı. Afet Koordinasyon Merkezi’nden yapılan açıklamada, “Paydaş kurumlarla birlikte koordineli bir şekilde kış hazırlıklarımızı tamamlamış olup olumsuz hava koşulları neticesinde meydana gelebilecek olumsuzlukların önüne geçmek için teyakkuz halindeyiz. Tüm araç, ekipman ve personelimizle sahadayız. Yük ve yolcu taşımacılığı yapan araçlar için de 1 Aralık tarihi itibariyle zorunlu kış lastiği uygulaması başlayacaktır. Ulaşımda herhangi bir olumsuzlukla karşılaşılmaması adına tüm araç kullanıcılarının kış lastiği kullanmaları önem arz etmektedir. Araçlarda kış lastiği olmadan trafiğe çıkılmaması önemle rica olunur” ifadelerine yer verildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.