Büyükşehir’in Okur – Yazar Buluşması Andırın’da Devam Edecek

Büyükşehir Belediyesi, okur – yazar buluşmaları kapsamında 12 Aralık Cuma günü Andırın Tacettin Çeribaş Anadolu Lisesi’nde yazar Mustafa Köneçoğlu’nun katılımıyla özel bir söyleşi programı gerçekleştirecek.
Türkiye’nin tek UNESCO Edebiyat Şehri unvanına sahip Kahramanmaraş, kültür ve sanat faaliyetlerini merkezden ilçelere taşıyarak edebi mirasını daha geniş kitlelerle buluşturmaya devam ediyor. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Aralık Kültür Sanat Sezonu kapsamında Andırın’da gençlere yönelik özel bir program gerçekleştirecek. 12 Aralık Cuma günü düzenlenecek etkinlikte eğitimci – yazar Mustafa Köneçoğlu, Andırın Tacettin Çeribaş Anadolu Lisesi’nde öğrencilerle bir araya gelecek. Saat 10.00’da başlayacak buluşmada Köneçoğlu, Kahramanmaraş’ın zengin edebi geleneğini farklı yönleriyle ele alacak. Programda; şehrin yetiştirdiği güçlü kalemler, edebi hafızada bıraktıkları izler ve Kahramanmaraş’ın Türk edebiyatındaki özel konumu üzerine kapsamlı bir söyleşi gerçekleştirilecek. Köneçoğlu, gençlere hem edebiyatın şehir kimliğine etkisini hem de Kahramanmaraş’ın neden bir “edebiyat başkenti” olarak anıldığını örneklerle aktaracak. Büyükşehir Belediyesi, düzenlenen bu tür etkinliklerle edebiyat kültürünü genç nesillere aşılamayı, ilçelerde kültür sanat farkındalığını artırmayı ve UNESCO Edebiyat Şehri unvanının gerekliliklerini geniş bir yelpazede sürdürmeyi hedefliyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.