Büyükşehir’le Yollar Açık Tutuluyor
Kahramanmaraş’ta etkili olan kar yağışına karşı Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı 210 araç ve 250 personel 11 ilçenin 1.023 mahallesinde trafik akışını yeniden sağladı. Kent merkezinde ise gizli buzlanmaya karşı müdahaleler gerçekleştirilirken, sık kullanılan arterlerde ise yaklaşık 100 iş makinesi teyakkuz halinde.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, şehir merkezinde etkisini artıran yağışlara karşı tedbirleri sıkılaştırdı. Yoğun kullanılan arterlerden Şekerdere, Ramada, Kültür Sitesi, Alparslan Türkeş Bulvarı başta olmak üzere toplamda 32 noktada konumlanan 100’e yakın iş makinesi, yolların açık tutulması için nöbetlerini sürdürüyor. Sabah saatlerine kadar birçok noktada solüsyon ve tuzlama uygulamalarıyla buzlanmanın da önüne geçilirken, herhangi bir aksamanın yaşanmaması adına 11 ilçenin tamamında 210 araç ve iş makinesi ile 250 personel çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Yaklaşık bir aydır devam eden kış şartlarıyla mücadele çalışmaları kapsamında şimdiye kadar kapanmaya yüz tutan 1.023 mahallenin bulvar, cadde ve grup yolu ulaşıma yeniden açıldı. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, Büyükşehir Belediyesi sorumluluk sahası içinde kapalı yolun bulunmadığı ifade edildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.