Değirmendere Şelalesi Doğaseverleri Büyüledi

Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen Doğa Yürüyüşleri’nin bu haftaki rotası doğal manzarası, havası ve su kaynaklarıyla doğa tutkunlarının uğrak noktası haline gelen Değirmendere Şelalesi oldu. Doğanın, yeşilin ve suyun tadını çıkaran doğaseverler, çektikleri fotoğraflarla da hatıralarını ölümsüzleştirdi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, doğaseverleri şehrin doğal güzellikleriyle buluşturmaya devam ediyor. Düzenli olarak gerçekleştirilen ‘Doğa Yürüyüşleri’ etkinliğinde katılımcılar, doğal manzarası, havası ve su kaynaklarıyla doğa tutkunlarının uğrak noktası haline gelen Andırın Boynuyoğunlu Mahallesi’nde bulunan Değirmendere Şelalesi’ni ziyaret etti. 120 doğaseverin yer aldığı etkinlikte toplamda 16 kilometrelik mesafe kat edildi. Gerçekleştirilen etkinlikte doğanın, yeşil alanın ve suyun tadını çıkaran doğaseverler, çektikleri fotoğraflarla da hatıralarını ölümsüzleştirdi. Katılımcılar, gerçekleştirilen etkinlikten dolayı Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör’e teşekkür etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir, Aslanbey Mahallesi’nde Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’den Yeni Haftada 17 Farklı Noktada Asfalt Serimi
- Büyükşehir’den Azerbaycan Mahallesi’nde Asfalt Çalışması
- Sürücülerin Dikkatine! Azerbaycan Bulvarı’nda Altyapı Çalışması Başladı
- Kahramanmaraşlı dağcılara müjde Döngel tırmanış rotası başlıyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.