Depremde Yıkılan Dostlar Camii, Yeniden Ayağa Kalkıyor

6 Şubat depremlerinde ağır hasar alarak yıkılan Dostlar Camii’nin yeniden inşası ve ibadete açılması için ihale süreci tamamlandı. Camii, yaklaşık 32 Milyon TL’lik yatırımla yeniden inşa edilerek ibadete açılacak.
6 Şubat depremlerinin ardından şehirde başlatılan yeniden yapılanma süreci tüm hızıyla devam ediyor. Depremin izlerini silmeye yönelik yürütülen çalışmalar kapsamında hem kalıcı konut ve iş yerlerinde hem de sosyal donatı alanlarında önemli ilerlemeler kaydediliyor.

Özellikle vatandaşların sosyal yaşamında önemli bir yere sahip olan ibadethanelerin yeniden inşası da bu sürecin öncelikli başlıkları arasında yer alıyor. Depremde zarar gören camilerin özgün mimari dokusuna sadık kalınarak yeniden inşa edilmesi için titiz bir çalışma yürütülüyor. Bu kapsamda Onikişubat Karacaoğlan Mahallesi’nde bulunan ve 6 Şubat depremlerinde ağır hasar alarak yıkılan Dostlar Camii için yeniden yapım süreci resmen başlatıldı. Büyükşehir Belediyesi öncülüğünde yürütülen proje, Türkiye Diyanet Vakfı ve Vakıf Katılım Bankası iş birliğiyle hayata geçiriliyor. Yaklaşık maliyeti 32 Milyon TL olarak belirlenen yapım işi ihalesine 5 firma teklif sundu. İhale sürecinin tamamlanmasının ardından Dostlar Camii’nin inşa çalışmalarının kısa süre içerisinde başlaması planlanıyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.