Dikkat! Vaka sayıları artıyor

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, üst solunum yolu enfeksiyonlarının artış yaşandığını duyurarak, risk grubundaki insanların gribal enfeksiyonları ciddiye alması gerektiği konusunda uyarı yaptı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, üst solunum yolu enfeksiyonlarının artış yaşandığını duyurarak, risk grubundaki insanların gribal enfeksiyonları ciddiye alması gerektiği konusunda uyarı yaptı.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından bir mesaj paylaşarak, üst solunum yolu enfeksiyonlarının, grip, nezle gibi şikayetlerin arttığı bir dönemde olunduğunu açıkladı.
Rahatsızlıklarının çoğunun virüs kaynaklı olduğunu, istirahat ve semptomatik tedaviyle iyileşildiğini belirten Bakan Koca, "Fakat bağışıklık sistemi baskılanmış hastalarda, yaş gibi sebeplerle risk grubunda olan kişilerde söz konusu gribal semptomları taşıyan enfeksiyonlar ciddiye alınmalıdır." diyerek vatandaşları uyardı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.