Elbistan’da kaynak suyuna içilmez raporu

Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde son zamanlarda artan sağlık sorunları nedeniyle incelemeye alınan kaynak suyunda bakteri tespit edilmesi üzerine kullanıma kapatıldı.
İlçeye bağlı Taşburun (Ketizmen) Mahallesinde bulunan ve vatandaşların yoğun olarak kullandığı kaynak suyunda İlçe Sağlık Müdürlüğü Çevre Sağlığı Birimi ekiplerince yapılan analizde suyun mikrobiyolojik parametre açısından uygunsuz olduğu tespit edildi.
İncelemenin ardından su kuyusu güvenlik şeridi çekilerek, kullanıma kapatıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı
- Afşin’in Kırsal İnci Mahallesi’nin Yolları Büyükşehir ile Yenilendi
- Ağustos Fuarı Esnafını Bekliyor; Başvurular Başladı
- Kahramanmaraş'ta traktör devrildi! 50 yaşındaki sürücü hayatını kaybetti
- Başkan Görgel, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.