Güngör, Cumhurbaşkanı Erdoğan İle Görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın riyasetinde gerçekleştirilen belediye başkanları toplantısına katılan Başkan Güngör: “Liderimize tüm destekleri için şükranlarımızı sunup siz değerli hemşehrilerimizin selamlarını ilettik” dedi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan riyasetinde gerçekleştirilen AK Parti Yerel Yönetimler Toplantısı’na katıldı. Büyükşehir ve il belediye başkanlarının yer aldığı, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde gerçekleştirilen toplantıda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Bizlere 19 yıl önce iktidar kapısını açan ve 19 yıl boyunca iktidarda tutanşey yerel yönetimlerdeki üstün gayretler, hizmetler ve başarılardır” dedi. Toplantıya katılan Başkan Güngör ise sosyal medyadan yaptığı paylaşımda; “Cumhurbaşkanımız, liderimiz Sayın Recep Tayyip Erdoğan ile AK Parti Büyükşehir ve il belediye başkanları olarak bir araya geldik. Kendisine Kahraman şehrimize verdiği tüm destekler için şükranlarımızı sunup, siz değerli hemşehrilerimizin selamlarını ilettik” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.