Harun Reşit Gümüşer’den Kahramanmaraşspor’a Can suyu

Kahramanmaraşspor’un tüm biletlerini satın alıp maçı ücretsiz yaptı şimdi de oyunculara 20.000 lira galibiyet primi açıkladı!
Kahramanmaraşlı iş insanı ve Onikişubatspor Başkanı Harun Reşit Gümüşer, örnek bir dayanışma adımıyla şehirde alkış topladı.
Pazar günü saat 13.00’te Batıpark’ta oynanacak Kahramanmaraşspor–Suvermez maçı için 2.000 bileti kendi cebinden alarak taraftarlara hediye etti. Böylece maç tüm taraftara ücretsiz olacak.
Gümüşer bununla da yetinmedi; futbolcuları motive etmek için takımdaki her oyuncuya 20.000 TL galibiyet primi açıkladı.
?⚪ Hem tribünleri dolduracak, hem de sahadaki mücadeleye doping etkisi yapacak bu jest, şehirde büyük takdir topladı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.