Hükümet Bulvarı, Tek Yönlü Olarak 30 Aralık’a Kadar Trafiğe Kapatıldı!

Büyükşehir Belediyesi, Hükümet Bulvarı’nın Trabzon Caddesi’nden Azerbaycan Bulvarı’na iniş istikametinin tek yönlü olarak 30 Aralık 2025 tarihine kadar trafiğe kapatıldığı duyurdu.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Dulkadiroğlu İsmetpaşa Mahallesi’nde bulunan Hükümet Bulvarı’nda başlatılan altyapı çalışmaları dolayısıyla geçici trafik düzenlemesine gidildiğini duyurdu. Yapılan açıklamada, yürütülen altyapı yenileme ve iyileştirme çalışmaları kapsamında Hükümet Bulvarı’nın Trabzon Caddesi’nden Azerbaycan Bulvarı’na iniş istikametinin tek yönlü olarak 30 Aralık 2025 tarihine kadar trafiğe kapatıldığı bildirildi. Çalışmalar süresince ulaşımın güvenli ve kontrollü bir şekilde sağlanabilmesi amacıyla söz konusu güzergâhta trafik akışına izin verilmeyeceği ifade edildi. Sürücülerin, çalışma yapılan bölgelerde yer alan uyarı levhaları ile trafik işaret ve işaretçilerine dikkat etmeleri, trafik güvenliği açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı. Ayrıca vatandaşlardan, mümkün olduğu ölçüde alternatif güzergâhları tercih etmeleri istendi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.