Kaçak Avcılar Görevlilere Ateş Açtı

Kahramanmaraş’ın Nurhak ilçesinde kaçak avcılar, denetimde olan görevlilere ateş açtı.
Olay, ilçeye bağlı Yılanovası mevkiinde meydana geldi. Elbistan Dulkadiroğlu Avcılar Kulübü Başkanı Ali Haydar Doğan, Nurhak Fahri Av Müfettişimiz Nuri ve Elbistan’dan Fahri Av Müfettişleri, Elbistan Şefliği Av Koruma Memuru Güray Türk bölgede kaçak tavşan avı olduğu bilgisi üzerine harekete geçti. Görevlileri fark eden 4 kişi, yanlarında bulunan av tüfekleriyle ateş açtı. Açılan ateş sonrası herhangi bir yaralanma olmaz iken, M.U, Ş.U, Y.U ile M.U jandarma ekiplerince gözaltın alındı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar Kahramanmaraş Şube Müdürlüğü ekipleri, kaçak avlara ve avda kullanılan kamyonete el koydu.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir, Aslanbey Mahallesi’nde Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’den Yeni Haftada 17 Farklı Noktada Asfalt Serimi
- Büyükşehir’den Azerbaycan Mahallesi’nde Asfalt Çalışması
- Sürücülerin Dikkatine! Azerbaycan Bulvarı’nda Altyapı Çalışması Başladı
- Kahramanmaraşlı dağcılara müjde Döngel tırmanış rotası başlıyor
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.