“Kahramanmaraş’la Gurur Duyuyoruz”

Bir dizi açılış ve programa katılmak üzere Kahramanmaraş’a gelen Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Büyükşehir Belediyesi’ni ziyaret etti. Bakan Varank, “Burası sanayi, teknoloji, tarih, gastronomi ve turizmde adından söz ettiren bir şehir. Şehrimizin gelişimi için gerek bakanlık gerekse hükümetimiz nezdinde katkı sağlamaya devam edeceğiz. Kahramanmaraş’la gurur duyuyoruz” dedi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, bir dizi ziyaret ve incelemelerde bulunmak için şehre gelen Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ı makamında ağırladı. Gerçekleştirilen ziyarette Vali Ömer Faruk Coşkun, İçişleri Komisyon Başkanı Celalettin Güvenç, AK Parti Milletvekilleri Ahmet Özdemir ve Cihat Sezal, DOĞAKA Genel Sekreteri Oğuz Alibekiroğlu, AK Parti İl Başkanı Fırat Görgel de yer aldı. Başkan Güngör, Büyükşehir Belediyesi yatırımları ile ilgili yaptığı bilgilendirmenin ardından Bakan Varank’a kültür yayınlarından hediye etti.
Bakan Varank’a Teşekkür
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank’ı Kahramanmaraş’ta misafir etmekten duyduğu mutluluğu ifade eden Başkan Güngör, “Ziyaret programı kapsamında, ilk olarak Bakanımız Sayın Mustafa Varank’ın da teşrifleriyle Kuyumcukent’te Gemoloji Laboratuvarı ve Ayar Evi’nin açılış törenini gerçekleştirdik. Daha sonra bakanımızla birlikte şehrimizde faaliyet gösteren değerli sektör temsilcilerimiz ve iş adamlarıyla bir araya geldik. Sağ olsun Bakanımız programı kapsamında Büyükşehir Belediyemize gelerek bizleri de ziyaret etti. Çalışmalarımız ile ilgili bilgileri paylaştık. Sayın Bakanımıza çok teşekkür ediyorum” dedi.
Kahramanmaraş’ın Potansiyeli
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, “Programımız kapsamında Büyükşehir Belediyemizi ziyaret ettik. Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Hayrettin Güngör’den çalışmalar ile ilgili bilgiler aldık. Kahramanmaraş, ülkemiz için çok önemli bir şehir. Burası sanayi, teknoloji, tarih, gastronomi ve turizmde adından söz ettiren bir şehir. Şehrimizin gelişimi için gerek bakanlık gerekse hükümetimiz nezdinde katkı sağlamaya devam edeceğiz. Kahramanmaraş’la gurur duyuyoruz” ifadelerini kullandı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.