Kahramanmaraş’ta 3 Gün İçinde 2 Kez İntihara Kalkıştı

Kahramanmaraş’ta girdiği ruhi bunalım sonucu üç günde ikinci kez intihar girişiminde bulunan genci, polis ekipleri ikna etti.
Olay, Dulkadiroğlu İlçesi Trabzon Bulvarı Özel İdare Binasında (Sarı Bina) gerçekleşti. Edinilen bilgiye göre, 16 yaşındaki genç bilinmeyen neden girdiği bunalım sonucu özel idare binasının 2.katına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Çevredekilerin durumu fark etmesiyle bölgeye sağlık, itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri atlama ihtimaline karşı gerekli önlemleri alırken, polis ekipleri genci aşağı indirmek için bir müddet sohbet etti.
Polis ekiplerince gözaltına alınan genç, işlemleri için emniyete götürüldü.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.