Kahramanmaraş’ta yasa dışı silah kullanan 22 kişi yakalandı

Kahramanmaraş’ta polis ekipleri, son bir hafta içerisinde silah kullanan 22 kişi hakkında yasal işlem yaptı.
Alınan bilgilere göre, İl Emniyet Müdürlüğü'ne ekipleri, suç ve suçluyla mücadele kapsamında, havaya rast gele ateş kişilere yönelik yaptığı denetim ve uygulamalarda 22 kişi yakalanırken, 24 silah ele geçirildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yangında Hayatını Kaybeden Vatandaşlar Son Yolculuğuna Uğurlandı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu’nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.