Karla Mücadele Ekipleri Göreve Hazır

Büyükşehir Belediyesi, şehir genelinde 16 Şubat itibariyle beklenen yoğun kar yağışı için 210 araç ve 250 personeliyle karla mücadele çalışmalarına hazırlanıyor. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı yağıştan önce kar lastiği hatırlatması yaptı.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nden yapılan kar yağışı uyarısının ardından hazırlıklarını tamamladı. Fen İşleri Dairesi Başkanlığı koordinesindeki toplamda 210 araç ve 250 personel, sorumluluk sahası içindeki tüm mahalle ve ilçelerde yolların açık tutulmasını sağlayacak. Fen İşleri Dairesi Başkanlığından yapılan açıklamada karla mücadele hazırlıklarıyla ilgili, “Hemşerilerimizin ulaşımının kesintiye uğramaması adına 7/24 esasına göre görevimizin başındayız. Yoğun kar yağışlarında trafik akışının sürekliliğini sağlamak için tüm ilçelerimizde toplamda 210 araç ve 250 personel görev başında olacaktır. Vatandaşlarımızın yağışlara önlem olarak kar lastiği kullanmaları önem arz etmektedir” ifadeleri kullanıldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu Egemenlik Mahallesi’nde de Asfalt Mesaisine Başladı
- Büyükşehir’in Genç KAMEK Kurslarında Kayıt Zamanı; Başvurular Başladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.