KSÜ, Eczacılık Kongresine Ev Sahipliği Yaptı

Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ), Yunus Emre Kongre ve Kültür Merkezi’nde 14. Bölge Kahramanmaraş Eczacı Odası tarafından düzenlenen “Pharmaraş 1. Eczacılık Kongresi”ne ev sahipliği yaptı.
Kongrenin açılış programına Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Ahmet Selim Köroğlu, Kahramanmaraş AK Parti Milletvekili İrfan Karatutlu, KSÜ Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş, Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, KSÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hafize Öksüz, Türk Eczacıları Birliği Başkanı Mehmet İrfan Demirci, Kahramanmaraş Eczacı Odası Başkanı Ebru Kaya’nın yanı sıra il protokol üyeleri, akademisyenler, eczacılar ve öğrenciler katıldı.

Açılış konuşmalarıyla başlayan kongre, alanında uzman akademisyen ve eczacıların sunumlarıyla devam etti. Açılış programının ardından KSÜ Rektörü Prof. Dr. İbrahim Taner Okumuş, fuaye alanında kurulan stantları gezerek yetkililerden bilgi aldı.

İki gün sürecek kongrede, eczacılık alanındaki güncel bilimsel gelişmelerin paylaşılması ve mesleki iş birliklerinin güçlendirilmesi hedefleniyor.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- Başkan Görgel, Minik Öğrencileri Ağırladı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.