Madde Bağımlılığıyla Mücadele Eğitimi
Büyükşehir Belediyesi ve İl Emniyet Müdürlüğü iş birliğiyle ‘Uyuşturucu Madde Bağımlılığıyla Mücadele Eğitimi’ düzenlendi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ve İl Emniyet Müdürlüğü iş birliğiyle ‘Uyuşturucu Madde Bağımlılığıyla Mücadele Eğitimi’ düzenlendi. Kültür Park Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimde Büyükşehir çalışanları yer aldı. Gerçekleştirilen programda Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri uyuşturucu madde bağımlılığının belirtileri, psiko-sosyal oluşum aşamaları, uyuşturucu maddelerin bedene ve zihne verdiği zararlar, bağımlılığın sosyal hayata etkisi, ortaya çıkan psikolojik rahatsızlıklar gibi pek çok konuya değindi.
Farkındalık Oluşturmaya Çalışıyoruz
Büyükşehir Belediyesi’nden konferansa ilişkin yapılan açıklamada, “Uyuşturucu madde bağımlılığıyla mücadele kapsamında İl Emniyet Müdürlüğü ile iş birliği içerisinde konferans gerçekleştirdik. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenlenen konferans sayesinde uyuşturucu madde bağımlılığıyla mücadele konusunda bir farkındalık oluşturmaya çalışıyoruz. Konferansımıza katılan tüm ekiplerimize teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.