Onikişubat Belediyesi'nde Renklerin Hasadı Resim Sergisi

Onikişubat Belediyesi, 11 sanatçının eserlerinden oluşan “Renklerin Hasadı” adlı Resim Sergisini Belediye Binası fuaye alanında sanatseverlerin beğenisine açtı. Açılış, Onikişubat Belediyesi Başkan Yardımcısı Dr. Ali Ünsal, Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Cemal Yılmaz, İl Kültür Turizm Müdürü ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleşti.
Keman dinletisiyle başlayan açılışta, sergilenen resimler davetliler tarafından gezilerek büyük beğeni aldı. ‘Renklerin Hasadı’ ismini hak eden eserlerin bulunduğu sergiye katılan sanatçılara plaket takdim edildi.
4 Ağustos’a kadar Onikişubat Belediye Hizmet Binasında açık olacak sergiyi sanatseverler gezebilir.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Büyükşehir’den Yeni Haftada 17 Farklı Noktada Asfalt Serimi
- Büyükşehir’den Azerbaycan Mahallesi’nde Asfalt Çalışması
- Sürücülerin Dikkatine! Azerbaycan Bulvarı’nda Altyapı Çalışması Başladı
- Kahramanmaraşlı dağcılara müjde Döngel tırmanış rotası başlıyor
- Büyükşehir’in Geleneksel YKS Desteği Yine Beğeni Kazandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.