SANKO Okullarının Kız Ve Erkek Yüzme Takımı Bölge İkincisi Oldu

SANKO Okulları öğrencileri, Gençlik ve Spor Bakanlığı Okul Sporları Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen “Okullar Arası Yıldızlar Grup Müsabakaları”nda üç altın, 22 gümüş, 11 bronz madalya olmak üzere 36 madalya ile iki bölge ikinciliği kupası kazandı.
Gaziantep Olimpik Yüzme Havuzunda düzenlenen yarışmaya, SANKO Okulları Beril Tanrıtanır, Defne Su Demirbakan, Duru Kayın, Zeynep Kararuşoğlu, Lara Çehreli, Eylül Kurt, Nur Zorkirişçi, Ali Emre Simitçi, Fahri Tuna Suat, Mustafa Kerem Kaya, Alperen Göksular, Batuhan Kömürcü, Çetin Katırcıoğlugil ve Esat Balat’tan oluşan yüzücülerle katıldı.
Yarışmada SANKO Okulları Kız Takımı ve Erkek Takımı bölge ikincisi oldu.
SANKO Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı, öğrenci ve emeği geçen öğretmenler kutlayarak, 28-30 Nisan 2022 tarihlerinde Mersin’de düzenlenecek Türkiye şampiyonasında başarılar diledi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.