Türkiye ile Ermenistan normalleşme sürecinde 5. toplantı

Türkiye ile Ermenistan Normalleşme Süreci özel temsilcileri Büyükelçi Serdar Kılıç ve Ermenistan Ulusal Meclisi Başkan Yardımcısı Ruben Rubinyan, beşinci toplantılarını 30 Temmuz’da iki ülkenin ortak sınırındaki Alican-Margara sınır kapısında gerçekleştirdi.
Türkiye ile Ermenistan Normalleşme Süreci özel temsilcileri Büyükelçi Serdar Kılıç ve Ermenistan Ulusal Meclisi Başkan Yardımcısı Ruben Rubinyan, beşinci toplantılarını 30 Temmuz’da iki ülkenin ortak sınırındaki Alican-Margara sınır kapısında gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - Dışişleri Bakanlığı, Türkiye-Ermenistan Normalleşme Süreci Özel Temsilcilerinin Beşinci Toplantısına yönelik açıklama yaptı.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, özel temsilciler Büyükelçi Serdar Kılıç ile Ermenistan Ulusal Meclisi Başkan Yardımcısı Ruben Rubinyan'ın önceki toplantılarında anlaşmaya vardıkları hususları teyit ettikleri kaydedildi.
Özel Temsilcilerin ayrıca, Akyaka/Akhurik demir yolu sınır kapısının bölgesel gelişmeler doğrultusunda faaliyete geçirilebilmesi durumunda gerekecek teknik ihtiyaçların değerlendirilmesi ve diplomatik/resmi pasaport hamilleri için karşılıklı vize prosedürlerinin kolaylaştırılması hususlarında da mutabık kaldığı ifade edildi.
Özel Temsilciler son olarak, nihai amacı tam normalleşme olan bu süreci ön koşulsuz olarak sürdürmek konusundaki mutabakatı da teyit etti.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Yangında Hayatını Kaybeden Vatandaşlar Son Yolculuğuna Uğurlandı
- Büyükşehir, Dulkadiroğlu’nda Asfalt Mesaisini Kesintisiz Sürdürüyor
- Afşin Millet Bahçesi Yeni Yüzüyle Hizmete Hazırlanıyor
- Büyükşehir’den Elbistan’daki 15 Mahalle Mezarlığına Kapsamlı Hizmet
- Büyükşehir’den Gerçeği Aratmayan Kurtarma Tatbikatı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.