Yol çizgi çalışmaları hız kesmeden devam ediyor

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Afşin’de gerçekleştirdiği yol çizgi çalışmalarının ardından merkez ilçelerde yaya geçidi, kasis, önce yaya ikonu bakım ve boyama işlemlerine başladı
Büyükşehir Belediyesi, yol çalışmalarına aralıksız devam ediyor. KBMM Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanlığı ekipleri, Afşin İlçesi Arıtaş Mahallesinde 8 km. uzunluğundaki grup yolunda başlattığı yol çizgilerini yenileme ve boyama çalışmalarını tamamladı. Ekipler, merkez ilçe caddelerinde bulunan yaya geçidi, önce yaya ikonu ve kasislerin bakım, onarım ve boyama çalışmalarına devam ediyor.
Merkez ilçelerde bulunan sinyalizasyon sisteminin bakımını da gerçekleştiren ekipler, hangi cadde ve yollarda, saat kaçta trafik yoğunluğu olduğunu belirleyerek, sistem ayarlarını güncellemektedirler. Trafik Yönetim Merkezi tarafından kullanılan sinyalizasyon sistemi sayesinde yollar kameralar aracılığıyla takip edilmekte ve sürücüler trafik yoğunluğu az olan yollara yönlendirilmektedir.
Yolları modern ve ulaşıma uygun hale getirmek amacıyla çalışmalarını kısa süre içerisinde tamamlayacaklarını belirten KMBB ekipleri, ulaşımda güvenliğin altını çizdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Şehit Kerem Erdem Güngör'ün adını taşıyan konferans salonu açıldı
- Dereköy’de Er Meydanı Kuruluyor: 23. Geleneksel Güreş Festivali İçin Geri Sayım
- Büyükşehir, Yavuz Selim Mahallesi’nin Yollarını 60 Milyonluk Yatırımla Yeniledi
- Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
- Başkan Görgel; “Şehrimizin Her Noktasında Yoğun Bir Çalışma Yürütüyoruz”
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN

Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.